Działalność charytatywna, bezpłatne usługi doradcze i nie tylko: jak branża przyspiesza wybuch epidemii koronawirusa


data opublikowania 15.04.2020
Wsparcie z całego zarządzania majątkiem obejmowało bezpłatne usługi dla doradców finansowych od różnych dostawców, którzy podejmują trudne decyzje dotyczące harmonogramów konferencji i napiętego procesu utrzymywania operacji w środku globalnego kryzysu zdrowotnego i gospodarczego.
Sami doradcy starają się dać z siebie wszystko. Bycie doradcą finansowym wiąże się z obowiązkami wykraczającymi poza zarabianie pieniędzy, zauważa Steve Tenney, dyrektor generalny Great Diamond Partners, RIA z Portland w stanie Maine. „Jesteśmy liderem w tej społeczności i jesteśmy odpowiedzialni za kierowanie nią, szczególnie w takich trudnych czasach”, mówi.
Pod koniec marca RIA Tenneya zainicjowało zbiórkę pieniędzy w wysokości 25 000 USD, aby wesprzeć lokalny bank żywności w Maine, który, jak twierdzi, stracił ochotników i darowizny żywności od detalistów w wyniku pandemii. „Mamy sieć i zasoby do pomocy, więc chcemy to zrobić” - mówi Tenney.

T. Rowe Price
Dział charytatywny zarządzającego aktywami przekazał 250 000 USD na Fundusz Doskonałości Edukacyjnej, aby opłacić studentów i rodziny szkół publicznych w Baltimore, którzy wyjechali bez regularnych posiłków z powodu zamknięcia szkół. T. Rowe Price przekazał także po 125 000 $ na rzecz Centrum Filantropii Katastrofy za globalne działania humanitarne i organizacje non-profit w Nowym Jorku, San Francisco i Kolorado. Oprócz prezentów pieniężnych firma zapewnia organizacjom opieki zdrowotnej 130 000 masek N95, które poprzednio przechowywała w celu zapewnienia ciągłości działania.

Truelytics
Według firmy firma Truelytics, firma zajmująca się oprogramowaniem do zarządzania majątkiem, oferuje planowanie awaryjne dla doradców z bieżącymi umowami korporacyjnymi za darmo i „znacznie obniżoną stawkę” dla nowych klientów. Usługa TrueContinuity powiadamia kontakty alarmowe i umożliwia dostęp do ważnych dokumentów i procesów w celu utrzymania operacji po nieprzewidzianych zdarzeniach.

Securian Financial
Securian Financial przekazał 500 000 USD osobom fizycznym i małym firmom dotkniętym pandemią, a także prawie 30 000 masek oddechowych N95 dla pracowników służby zdrowia i organizacji non-profit. Według rzecznika Jeffa Bakkena, firma ubezpieczeniowa i rodzic IBD przed przekazaniem ich na rzecz Stowarzyszenia Pielęgniarek w Minnesocie posiadało 20 000 masek w magazynie. Idąc dalej, firma jest „przygotowana na udostępnienie znacznego finansowania w sytuacjach kryzysowych naszym potrzebującym sąsiadom w czasie kryzysu”, dodał Bakken w e-mailu.
FPA
FPA odwołało swoje wycofanie się z 2020 roku, które zostało zaplanowane na początek maja w Lost Pines Resort w Cedar Creek w Teksasie. Organizacja nie zatrudniała się jednak podczas pandemii, ale zatrudniła planistów-wolontariuszy do obsługi pro bono klientów dotkniętych wirusem. Wydała także e-book zatytułowany „Nawigacja po nowej rzeczywistości”, zawierający rozdziały napisane przez osiem WPRyb o tym, jak stawić czoła wpływowi gospodarczemu.



Grupa finansowa Cetera
Ponad 8 000 doradców zrzeszonych w sieci Cetera uzyskało dostęp do nowej kolekcji usług biurowych zaprojektowanych w celu wsparcia ich praktyk podczas kryzysu. „ Pakiet doradczy Resiliency ” firmy obejmuje WPRyb, którzy mogą pomóc klientom w przypadku trudności logistycznych bez żadnych kosztów dla doradców Cetera, wraz z rozszerzonymi usługami, bezpłatnym dostępem do AdvicePay i zasobami wyjaśniającymi pakiet pomocy federalnej.

Orion Advisor Tech
Według firmy doradcy finansowi mogą bezpłatnie korzystać z oprogramowania do planowania firmy Orion od 1 kwietnia do 1 lipca. Firma uruchomiła również specjalne narzędzie komunikacji z klientem, aby zaradzić niestabilności akcji towarzyszącej pandemii. Ponadto, w ramach programu o nazwie „Business as Usual”, Orion oferuje oparte na chmurze narzędzia do ćwiczeń, w których trudno jest utrzymać normalne działanie podczas pracy w domu.

Partnerzy finansowi DPL
Opłacalna sieć ubezpieczeniowa oferuje swoje usługi osobom niebędącym członkami do 1 czerwca. RIA i inni zarządcy majątku mogą uzyskać dostęp do zarządzania ubezpieczeniami „pod klucz” za pośrednictwem strony internetowej firmy lub dzwoniąc pod numer 1-888-327-0049.



SEC i NASAA
Stanowe i federalne organy regulacyjne ostrzegają doradców i klientów, aby uważali na oszustwa związane z pandemią. Programy te mogą pociągać za sobą „bezpieczne” inwestycje z „gwarantowanymi zwrotami”, fałszywymi programami „bogacenia się” i pozyskiwania kapitału w imieniu fałszywych firm przedstawianych przez oszustów jako wytwarzających infrastrukturę krytyczną lub sprzęt medyczny, zgodnie z North American Securities Administrators Association. W swoim ostrzeżeniu dla inwestorów SEC zacytowała „szereg promocji internetowych, w tym w mediach społecznościowych, twierdząc, że produkty lub usługi spółek giełdowych mogą zapobiegać, wykrywać lub leczyć koronawirusa oraz że akcje tych firm dramatycznie wzrost wartości w wyniku. ”

Zarząd CFP
Rada CFP przełożyła wszystkie egzaminy certyfikacyjne 18 marca. Rejestrujący się mogą przystąpić do egzaminu między 7 a 14 lipca bez dodatkowych kosztów. Prywatny zarząd testów, Prometric, podjął decyzję o zamknięciu wszystkich swoich centrów testowych w Ameryce Północnej, zgodnie z radą CFP.

Charles Schwab
Według prezesa Walta Bettingera, Schwab dał wszystkim pracownikom poniżej poziomu oficera premię spot w wysokości 1000 $ jako „mały sposób na okazanie naszego uznania”. Według Business Insider pracownicy kontraktowi nie są uprawnieni do premii.

Niektórzy menedżerowie oddziałów w Schwab, w tym Peter VanBemmel, wykazali się kreatywnością, pomagając pracownikom zmniejszyć stres. Po zamknięciu publicznego dostępu do oddziałów w San Francisco przywiózł psy terapeutyczne, aby pocieszyć współpracowników, jak podaje LinkedIn.
Powrót do spisu
Napisz do nas
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w celu udzielenia odpowiedzi. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem /am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest Global Concept Solutions Sp. z o. o., 31-147 Kraków, ul. Długa 74/ 5, tel: +48 602 745 255, e-mail: ceo@gcsolutions.pl
 
Polityka prywatności
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.   akceptuje  polityka prywatności